keskiviikko 19. helmikuuta 2014

kirjastoneiti testailee

Hittovie, onpa kyllä ihan vähällä että menee hermot.

Katsokaas kun kirjastoneitinä rakastan järjestelmällisyyttä, faktatietoa, testejä ja sen semmoista. Hyvin organisoituja ja järjesteltyjä asioita. (En minä itte oo hyvä semmosissa, mutta jos joku muu tekis sen, niin sehän vasta on kivaa. Kunhan mainitsin.)
Ja koska aina on kivaa tutkia juttuja, innostuin tekemään TESTIN! Testit on hurjan kivoja. Sitten totesin, että jos on migreeni ties monettako päivää päällä, ei ehkä ole ihan iskussa, mitä vieraskielisiin sanoihin tulee. Onneksi on kielitieteilijäkaveri, jolta voi kauttarantain udella, että entäpä tämä sana, mitähän tämä tarkottaa? Se kyllä alkoi jo ihmetellä, että mitä minä nyt oon saanut päähäni. En kertonu! Hihii.

Kuiteskin. Se testi. Tai siis tulos.


93% submissive, yllättipä hirveesti. Not. Sen nyt arvaa, kun hetken juttelee. Tyhmempikin, siis. Paitsi tietenkään, jos ei haluakaan tajuta.
82% experimental, häh? Siis niinkun että tutkitaan kaikenlaisia juttuja, vai? Eikös kaikki... hmm. Tietenkin minä haluan tutkia uusia juttuja, hassut!
75% masochist, hui. Kuulostaa kamalan suurelta luvulta! Enkä minä kai edes pidä itseäni masokistina.
64% bondage, minusta tämä on ihan väärin! Enempi bondagea kuin masokismia, jos multa kysytään. Onneksi edes joskus kysytäänkin!
54% switch, siis mitä? Enkä! En minä taho komennella ketään, ei saa käskeä tehdä niin.
50% exhibitionist/voyeur, öö... okei.
32% sadist, en edes sano tähän mitään.
18% dominant, tähän vielä vähemmän.
14% vanilla, okei, vanilja on joskus ihan jees. Naisen kanssa vanilja on nam. Ehkä koska naisen kanssa koko tilanteessa on jotain riittävän vinoa.

Tässä mättää nyt pari asiaa. Ensinnäkin nuo luvut. Niistähän tulee ihan mitä sattuu! Pitää olla yhteensä sata, muuten järjestelmällinen pieni kirjastoneiti ahdistuu vallan! Ja onkos sitten kivaa, kun toinen ahdistuu? no, turha vastata, kai se vähän on, riippuu keneltä kysytään.

Ja nuo termit. Jostain syystä termit on hirveän tärkeitä, ja tässä sekasotkussa on jotenkin tosi kummallista ja aivoihin käyvää se, että suurin osa termeistä menee ohi korkealta ja kovaa. Kun siis vaikka tuo voyeur, mikä se edes ON?! Ekshippari on kai jotenkin ihan selvä, kesäkolli selitti sitä joskus.

Luulen, että nuo tulokset on mitä on, koska pohdin asiaa kummankin sukupuolen kannalta... Jos olen sängyssä naisen kanssa, asiat on ihan erilailla kuin miehen kanssa. Mutta niinpä se kai menee muillakin ihmisillä.
Hankala testi oli, tykkäsin kovasti.

Se oli tämmöinen, koittakaapa vaikka!

4 kommenttia:

  1. "Naisen kanssa vanilja on nam. Ehkä koska naisen kanssa koko tilanteessa on jotain riittävän vinoa." -Repesin :D

    VastaaPoista
  2. Mitä, miksi sinä kurja repeilet minulle? :D Sateenkaaren kirjavat jututhan on niin vinoja ettei mikään! :D

    VastaaPoista
  3. No mutta niinhän sinä oletkin, pikkuinen. Kiero kuin korkkiruuvi, ja siksi minä susta tykkäänkin :D

    VastaaPoista